četvrtak, 15. srpnja 2010.

CARLOS

Dok ti je puška salvadorskog vojnika

bila uperena u zatiljak

pomislio sam:


Mogao bih umrijeti s tobom.


Premda nisi u rodu

Carlosu Padilli koji je probleme

rješavao u ringu,

a ja neizmjerno volim boks.


Mora da sam pao na tvoje

sićušne, bijele zubiće

koji nikada neće krasiti

osmjeh ubojice.


Mora da je to znala

i Xuna

koja je požurila poljubiti te

prije nego smrt poljubi nju.


I mora da sam lud

što vjerujem

da se sve to dogodilo

tu, u Hrvatskoj.

Broj komentara: 5:

  1. Našao ja pisati kada se ekipa razbježala po Jadranu, čini se... samo dekintirane budaletine ljeti ostaju u stanu i pišu pjesme od jutra do sutra... a onda se i komentiraju, hahahaha:)))

    OdgovoriIzbriši
  2. uvijek spreman na šalu:)
    tu smo mi..čitan si ...
    historia vitae

    OdgovoriIzbriši
  3. Danas je tako da slobodno možemo zaključiti - vrlo je tanka granica između šale i ozbiljnosti:)

    OdgovoriIzbriši
  4. praktićno i ne postoji jer se neprekidno mješaju
    poput Bosne i Hrvatske, u prenesenom značenju granica je tamo gdje je netko nametne.....

    pozdrav od dekintirane budale (-:

    OdgovoriIzbriši
  5. Jednako dekintirana budala uzvraća ti pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši