nedjelja, 19. rujna 2010.

IGRATI GRUBO

Prepisao sam te iz zbirke zadataka
za sedmi razred osnovne škole
gdje si, u ulozi jednadžbe,
udovoljavala božanskoj potrebi
za ravnotežom.

U mom disku bila si
tek radosna kućanica
na solarni pogon
i s prekidačem
koji te može pretvoriti
u kućnog ljubimca.

Ali ne! Ne, zaboga miloga!
Ja nisam želio
vladati tvojom nesvjesnošću!

Želio sam da me osjetiš!
Da te boli
na svakom koraku
od kuće do škole
i natrag!

I da oni mali dečkići
što te krišom promatraju
kroz ključanicu ženske svlačionice
vjeruju kako je malo ljudi
sretno poput mene.

Želio sam te ubijati
polako kao pauka
kidajući nogu po nogu
i uranjajući ti um
u sodu bikarbonu!

I da me nakon svega obožavaš
kao privatnog sveca,
kao instruktora u auto-školi
i kao autora koji nikada prije
nije bez razloga
složio tri poredbe
jednu ispod druge.


Kao stubište!
Kao voćku!
Kao kaos!

Nema komentara:

Objavi komentar