četvrtak, 14. listopada 2010.

MENE, MENE, TEKEL, UPHARSIN

Medijskom je manipulacijom
Bog po imenu Jahve
starom Baltazaru
zagorčao život.

Osnivatelji Jadran filma
ni na koji način nisu mogli pomoći
geniju niskoga rasta.

Profesor Baltazar,
deklarirajući se kao agnostik,
sudbinu je prepustio
napuhanom egu
komercijalnoga proroka.

I Bogu što je dao ovlasti
profesionalnim atentatorima
na prava čovjeka koja bi,

prema rezoluciji Ujedinjenih naroda,
slavnom znanstveniku
trebala omogućiti
da misli, misli, misli,
misli, misli,
misli
i na kraju
smisli!

2 komentara:

  1. Reži kraj ili prekroji.. Sinoć me spopala nesanica, pa sam čitala na netu Sobu 66, izrezao si je i unakazio njenu ljepotu. Love you, kolega po pismu! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Gdje si čitala Sobu 66? Ne, unakazio ju nisam, viškove koji su patetični jednostavno sam eliminirao... doduše, moguće da drugačije gledamo na stvar, ali meni se čini da sam tim prekrajanjem napravio dobar posao...
    A ovaj kraj... vjerojatno ću intervenirati, ali isključivo u wordu, slijedom onoga da je blog poligon na kojem treniram pisanje. To ponavljanje "misli" aluzija je na ono kada Baltazar šetucka, a pripovjedač govori "Mislio je, mislio, mislio... i dosjetio se!"
    No, da, najbolje da to izbacim, slažem se!

    OdgovoriIzbriši