petak, 29. listopada 2010.

PRIJE NEGO SI OTIŠLA U ČASNE SESTRE

Znaš da sam s njegovih bičevanih leđa
poput kujice Rebeke
lizala krv?
Znaš da sam othranjena na njegovim ranama
i da ljudi poput tebe
odbijaju znati?
On je umirao u najgorim mukama,
a ja sam se hranila njegovim umiranjem!
To je razlog zašto prekidam s tobom!
Vrijeme je da On kuša mene!
Da vidi kako je kanibalizam iz kreposti,
naspram gladi,
blagoslovljeno stanje!
Ne znam znaš li koliko je nepravedno
što neki biljojedi imaju četiri želuca,
a mesojedi samo jedan,
ali znam da ćeš u dogledno vrijeme
znati sve što te zanima!
On će ti reći!
On čije sam rane lizala poput kujice Rebeke
ne mareći za vječno sužanjstvo
praćeno škrgutom zuba i trihinelozom!
Ako mi sada ništa ne kažeš,
znat ću da već znaš!
Ako kažeš, pravit ću se da nisi ništa rekao!
Ova je odluka jedino
što sa sobom nosim
u tebi toliko mrsku
beskonačnost!

Broj komentara: 5:

  1. dobra ti je song, časna. Pročitala sam kad si napisao i sad.. ne moram ni reći da mi se kujica Rebeka osobito dopala. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. U wordu sam, pak, napravio neke nužne preinake...

    OdgovoriIzbriši
  3. Lijep pozdrav,

    Ovim putem obavještavamo svekoliki pjesničko-blogerski svijet o natječaju Hrvatske akademske zajednice za 2. Zbirku studentske poezije. Sve o navedenom natječaju možete pročitati na našem blogu http://studentska-poezija.blog.hr/ .

    Natječaj je otvoren do 15.11.2010. godine

    Na natječaju mogu sudjelovati svi studenti zagrebačkog sveučilišta, pa ako pišete poeziju i studirate ili znate nekoga obavijestite ga o ovom projektu.

    Molimo vas da ovu poruku ne smatrate spamom jer ništa ne prodajemo, nudimo i sl.....samo širimo glas o ovom projektu kako bi svi na vrijeme saznali za njega i prijavili se, te kako bi poezija konačno dobila mjesto koje zaslužuje.

    Zahvaljujemo na razumijevanju!

    OdgovoriIzbriši
  4. Pri prvim čitanjima sam čitala samo riječi i rečenice bez značenja, tako ja čitam- fragmentarno. Koliko čovjek mora biti lucidan da stvori nešto poput kujice Rebeke, a da o paraleli kanibalizma ( parazitiranja, krvopijama ) i gladi i ne govorim... Ljudski mentalni sklop ovako začiniti biblijskim momentima. * Što prije uđeš u lektiru, to bolje za zdravlje hrvatskog jezika.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala, a moram i napomenuti da je taj Šegedinov motiv s kujicom Rebekom koja liže rane raspetoga vrlo inspirativan...

    OdgovoriIzbriši