ponedjeljak, 25. listopada 2010.

VIJEST DANA


Franjo, gdje mi živimo?
Petra i ja baš smo krenule s kave
kada me s radija
presjekla vijest
o smrti Vesne Parun.
I ti si volio Vesnu, sjećaš se?
Svatko u životu voli po jednu Vesnu.
Ali ne i Petra.
Ona meni jesi dobro?
Ja njoj jesi ti normalna?
Ona meni a zašto?
Ja njoj pa umrla je Vesna!
Ona meni koja Vesna?
Ja njoj Vesna Parun!
Ona meni Nikad čula!
I što čovjek može reći osim da je
vijest dana
postala viješću koja to nije…
U Hrvatskoj!
Molim?
Pitala si gdje živimo…
Živimo u Hrvatskoj,
maloj zemlji
na jugoistoku Europe
čiji će vanjski dug
do kraja godine
biti veći od BDP-a!

Broj komentara: 5:

  1. Tehnički problem posrijedi, ali s obzirom na tematiku pjesme, možda je bolje za dočarati atmosferu beznačaja suvremenoga (ne samo hrvatskog) bivstva!
    Altergeist, nemoj zamjeriti, nije mi bila namjera pokupiti tvoj stil (što se ovoga mraka tiče, jel?)...

    OdgovoriIzbriši
  2. umrla u bijedi... glavno da će po njoj nazvati poneku ulicu i osnovnu školu... e moj franjo, tužna je poruka... licemjeri određuju vrijednosti:((

    OdgovoriIzbriši
  3. Slažem se. Tuga je uvijek bila tužna.

    OdgovoriIzbriši
  4. Što se tiče slova, sasvim prigodna gesta, iako nenamjerna. Tek sad saznah. Malo je reći dobro..dočarana emocija;

    Ona meni jesi dobro?
    Ja njoj jesi ti normalna?
    Ona meni a zašto?
    Ja njoj pa umrla je Vesna!

    OdgovoriIzbriši