utorak, 16. studenoga 2010.

KONAČNO RJEŠENJE

Zrinka ti je lujka!
Ona misli da je konferencija u Wanseeu
estetsko, a ne etičko pitanje!
I dala bi desnu ruku
da je tako!
Želeći pod svaku cijenu otkriti
ono neotkriveno u umjetnosti,
za nju će fizička likvidacija šest milijuna ljudi
predstavljati
ni više ni manje
nego metaforu
gnjeva Božjega
iz davnih biblijskih vremena
u kojima je Bog prepoznat
kao masovni ubojica
kojem nikada nije suđeno za njegove
nebrojene zločine!
A znaš što sam ja zaključio iz svega toga?
Da umjetnici ne biraju sredstva!
A zašto ne biraju?
Zato što umjetnost čovjeku
više nije potrebna,
a oni, svjesni da ne znaju ništa drugo
osim baviti se umjetnošću,
poduzimaju sve što je u njihovoj moći
ne bi li zaustavili istinu
na putu prema
sudu javnosti!

2 komentara:

  1. Prateći nekih desetak blogova koje sam pratio i zadnjih nekoliko godina, primjećujem da je zavladao defetizam. Što je? Ne ide u životu sve kako treba i odmah se podvijaju repovi? Šupčine uboge!

    OdgovoriIzbriši
  2. nemoj tako... Koliko god mi bio blizak tvoj bunt, to jednostavno nije istina. Stoga.. Nitko nije podvio rep, svi su zaokupljeni.. To je moja interpretacija.. Iako, moram priznati, pomalo se čudim.. Ne nama starijima, mi smo prošlo svršeno vrijeme, nego klincima.. Šta oni rade i šta čitaju? Bit će da slušaju Seku Aleksić i svitu. Jbg, konkurencija ti je gora nego 1991.
    A komentar na prošlu pjesmu- bit će opet rokanja, to svakako, nadajmo se da ćemo dotada otegnuti papke.. :)

    OdgovoriIzbriši