utorak, 8. ožujka 2011.

OVAJ PUT KAO POSREDNIK...


6 MINUTA POEZIJE U 6
(Tjedan Franje Nagulova, dan šesti)

Umorstvo na Pedagoškom

Palim radio. Svjetlost već je danja.
(Zagreb tri krklja… No, ipak se čulo.)
U šest i nešto umrla je Tanja!
Ubio ju je nekakav … Nagulov.
Pet punih dana umiraše Tanja.
Pet punih dana, klana - nedoklana,
A bješe Tanja (što bi rek'o Franja),
Slatka… pa gorka! Kisela… pa slana!
Sljedećeg jutra, u šest nula-nula,
Da ne povjeruješ! (Ili, možda - sanjam?)
Napala našeg pjesnika Nagula,
Glavom i bradom - vampirica Tanja!
Dok ona njemu vratnu venu siše,
On visi iznad prevrnutog stolca.
Sad ni ja, bogme, Treći program više,
Neću slušati,
Bez glogovog kolca.

GRAD

dr. Vesni Bosanac

Da sam ja bio
Onako silan,
Onako krilan
I agilan,
Onako velik,
Onako čelik,
Onako brojan,
Prekobrojan,
Onako ružan,
Naoružan,
Na obali-stra'obali,
Skriven u šašu,
Kivan na Našu…
Da sam ja bio onakav gad
I da sam tukao mali grad,
Onako moćno,
Danonoćno,
Onako mračno, onako zračno,
Onako tačno,
Ubitačno…
I još da nisam ubio Grad,
Neg' samo Boga u Njemu…(God!!!),
Ja bih poželio,
Odmah, sada:
Da nema mene,
Ili Grada!!!
No, nekako se, ipak, bojim,
(Jer mali Grad još uvijek stoji!),
Da je dilema retorička
I da je netko
Obična pička!

Sven Adam Ewin, Vinkovci, 6. 3. 2011.






Dodatak 1:




UMJESTO  BILJEŠKE  O  PISCU
 
Ovaj je pjesnik vrlo čudan
I napor ti je uzaludan.
Obasjaš li ga  -  on se skrije
U sjenu svoje poezije.
 
I duša će mu biti mirna,
Bude li sjena neprozirna,
Uz onu staru, slatku sumnju:
Hoće li moći stati u nju?
 
O, duša će mu biti bolna,
Bude li sjena nedovoljna.
Kaže li ugriz da nije zlatnik.
Da nije pjesnik, nego patnik.
 
Je li mogao biti bolji?
Čin je pisanja neumoljiv:
Ma kako duša napaćena,
Za malom pjesmom  -  mala sjena.
 
I odričuć se svoga ega,
On slijedi princip Heisenberga:
Neodređenost... Elektron.
Ili poezija  -  ili on!
 
Netko konačno reći mora:
Čitajte pjesmu, ne autora.
Pa kličem, dok u sjenu padam:
Nek' živi pjesma, a ne Sven Adam!
 








1 komentar:

  1. Hvala Svenu Adamu, meni možebitno poznatom i jednako tako možebitno nepoznatom pjesniku i sugrađaninu na ovim divnim poklonima! Ovaj znak pažnje zbilja puno znači!

    OdgovoriIzbriši