srijeda, 29. lipnja 2011.

URNEBES


Zar nije komedija čekati ovrhu uz videozapis inauguracije
prvoga
hrvatskoga
predsjednika?
Zar nije šarmantno Predsjednik pisati malim slovom,
a sranje velikim?

Zar vam već nisam dosadio s prosto proširenim
prepričavanjem
višestruko prepričanih priča?
Zar je moguće da još uvijek niste pozvali policiju
i da, za svaki slučaj,
niste provjerili puls
ubijenom Bogu
u meni?

Urnebesno je, moram priznati, postavljati pitanja
čitateljima
znajući
da dotični nikada ne odgovaraju nego,

namrgođeni kao preparirani pterodaktil,
prosvjetiteljski
krešu
u
kazalo:
O, ne!
Još jedna glupa knjiga!

Broj komentara: 5:

  1. Nakon više mjeseci rada na jednom rukopisu slijedi stanka za kavu... šalim se, no, ne znam kada ću opet staviti nešto na blog. Možda sutra, možda za koji mjesec, vidjet ćemo. Šteta ionako ne može biti velika, zar ne?

    OdgovoriIzbriši
  2. Ibe, promijeni predznak svojim odgovorima i sve će ostati... isto.
    Franjo, priključi se na istosmjernu, na lagano punjenje, ono... dva ampera, dva i pol, vrijeme ne igra ulogu, ja sam strpljiv.
    Sven

    OdgovoriIzbriši
  3. Nažalost, mišljenja sam kako vrijeme ipak, ipak igra veliku ulogu, veliku!, stoga naše strpljenje, dragi Svene, u tom smislu gubi na važnosti!
    Razlozi zbog kojih se neko vrijeme vjerojatno neću javljati tako uredno kao posljednjih nekoliko mjeseci praktične su naravi, ali o tome radije ne bih.
    Bilo kako bilo, "Veliki žuti taksi" rukopis je na koji ću možda, bude li jednoga dana ukoričen, biti ponosan, a nadam se da ćete biti i Vi s kojima sam, ovim putem, u vrlo dobrodošloj interakciji!
    Inače, Ibe je rezolutno odgovorila na pitanja i to mi se, priznajem, sviđa! Tu negdje bili bi i moji odgovori premda, kako Sven zbori, sve to može biti i drugačije...
    Zdravo!

    OdgovoriIzbriši