petak, 6. siječnja 2012.

IMMANUEL, S NAMA KANT


Ovom naslovu nisam dorastao,
ali strast prema naslovima bila je jača –
Otvorio sam vino i nazdravio
(iako dvije stvari osobito ne podnosim:
vino i nazdravljanje)!

A zatim sam se dao na pranje posuđa:
6. siječnja, uvidjevši da se u novoj godini
ništa nije promijenilo,
bio sam prinuđen poduzeti sve
kako bih se uvjerio
da još uvijek
jesam!

Broj komentara: 8:

  1. ne bi li bio prikladniji naslov Descartes
    osa

    OdgovoriIzbriši
  2. zanimljivo razmišljanje
    (Y tu mama tambien)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja nisam onda razumijela u čemu je kvaka

    osa

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimljiv naslov, u čijem se podtekstu nalazi "Emanuel, s nama Bog". To mi je jasno. I jasno mi je zašto 6. siječnja. O Kantovoj filozofiji nemam pojma pa teško povezujem s tom temom.
    Ali dobro, tekst možda zaista nije dorastao naslovu, u tome je valjda ne baš kvaka, ali barem brava.

    Hristos se rodi,
    a naš već hodi!

    Matej

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovaj zadnji dio komentara doista nije bio potreban, a ostalo si dobro primijetio, poglavito naslov. Hvala stoga što nisam bio u stanju baviti se objašnjavanjem naslova kojemu tekst, upravo to, planirano nije dorastao.

    OdgovoriIzbriši