ponedjeljak, 6. kolovoza 2012.

MOBILNA TERAKOTA

U tom stanju moguće je:
Treba pričekati solsticij što namiguje skorašnjem dijabetičaru
bacajući u trans posustalu ženku
hrvatskoga ovčara
odgojenu da bude žirafa!
I treba, uz uvjet selektivnoga preživljavanja,
mučninu inaugurirati
kao čistokrvnu spasiteljicu što na Trgu žrtava racionalizma
iziskuje
orgazmičnu
bol – ustajalo mlijeko udesa utkano u želučanu tegobu
praćenu razmiricom
oko Drugih svjetskih ratova
i novca koji je umjesto na oružje
mogao biti ulupan
na kurve!

4 komentara:

  1. Teška pjesma, a zbog gustoće svojih slika još teža. Toliko da iskreno sumnjam da je razumijem sada nakon dva vremenski prebliska čitanja. Pa neću ni sada reći da mi se ne sviđa, jer bih, kao u prethodnom slučaju, lagao.

    OdgovoriIzbriši
  2. Da, gustoća slika. Ali svejedno, prava se poezija, rekoše neki moji starodomski kavopije i krivopije, najprije osjeća, a zatim razumije. Dakle kurvanje iznad ratova, natalitet je prioritet, "Trg žrtava racionalizma" - možda najbolja slika koja mi to kazuje. Meni je fenomenalna.
    Matej

    OdgovoriIzbriši
  3. Jedino što bih ja recimo drukčije, izostavio bih uskličnike, ne sviđaju mi se. Ali da je baba muško, zvala bi se Duško. Također Matej

    OdgovoriIzbriši
  4. mislim dase autor 99 % zajebava i to dobro.

    OdgovoriIzbriši