ponedjeljak, 12. studenoga 2012.

Roman "Punomasni anđeo" na Interliberu

Dragi kolegice i kolege blogeri,

u petak, 16. 11. o. g., od 15:00 do 16:30 sati na jednom od autorskih štandova (to je neki novi fazon koji nisam vidio, ali kažu da nije problem pronaći ga), predstavljat ću svoj roman pod nazivom "Punomasni anđeo". Vama koji ste na Sajmu u petak to je možda zgodna prilika da se malo družimo. Nakon toga, od 17:00 pa do 18:00 sati, na štandu ću nakladničke kuće Jesenski i Turk (koja je roman objavila) dijeliti autograme, šepuriti se kao tetrijeb, pokazivati Vam svoj veliki trbuh i tomu slično (ok, pretjerujem)...

Dakle, ukoliko ste zainteresirani i u mogućnosti ste sudjelovati na ovom nezaboravnom eventu dođite i uvjerite se koliko masni mogu biti anđeli.

Bog i Homo Sapiensi!

Pokojnik i Pijanac


Broj komentara: 6:

  1. Ako navratim, bit će to subota, ali čestitam unaprijed na "tetrijebljenju" i svim druženjima koji mu idu pod ruku. Sretno i neka bude toga još.

    OdgovoriIzbriši
  2. žao mi je da sam zakasnio, al ću pogledat, da vidim što "šaraš"

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako pretpostavih, bio sam dan poslije, ali se mogu pohvaliti da sam našao i kupio tvoju "Tanju". Podvig je tim veći kad se uzme u obzir da ne pamtim kad sam zadnji put kupio knjigu poezije nekog domaćeg autora. A i tad je to bio Ujević ili Matoš... :-)) Da se previše ne hvalim, bila je na vrlo pristojnom popustu, ali drago mi je što sam je našao. Pozdrav ti! Nadam se da je sve prošlo ok s tvojim predstavljanjem.

    OdgovoriIzbriši