utorak, 26. kolovoza 2014.

OVRHA

Predložit ću im sljedeće:
Evo vam knjige, moje knjige, ukoliko kasnije stradam
u prometnoj nesreći ili me pojede rak
njihova bi vrijednost mogla postati
neprocjenjiva.
Znate, moji vam ne čitaju.
Misle da je čitanje beskorisno te da bi bolje prošli
daju li stan u najam.
Ali s vama je drugačije, dame i gospodo:
Vi ste fakultetski obrazovana čeljad
koja usprkos poreznoj politici
u svojim brošurama njeguje
ljudskost.
To je pravo rješenje:
Vi čitajte moje knjige, ja ću čitati vaše brošure.
Moji će ako stradam ili me priroda pojede
iznajmiti stan, a vaše će bogatstvo
postati neprocjenjivo zbog čega će konkurencija,
ne znajući u čemu je kvaka,
očajnički prelistavati
App Store. 

2 komentara:

  1. Nakon toliko vremena, čovječe! Svraćao sam jedno vrijeme kod tebe, ali promjena nije bilo. Onda sam odustao. Kad se pojavio Pokojnik ispod mog posta, ja nisam shvatio, nisam se odmah sjetio o kome se radi. Pomislio sam da si Sven. Svenu sam objavio pjesme na portalu. Bili smo u kontaktu. Odustao sam od potrage za njegovim identitetom. Akademik Užarević, naše gore list, zainteresiran je objaviti Svenovu poeziju. Pišu si, "razmjenjuju sebe", ali odustao sam od znatiželje. Ipak, ne uspijeva mi objasniti fenomen Svena.

    Izmijenila se ekipa. Kad sam počeo blogirati s nestrpljenjem sam čekao komentare, Svenove, tvoje, Knjižne bube, Tonija Maroševića Danas u blogosferi ništa nema okus nekadašnje žudnje.

    Od 200 stvari koje sam objavio, barem polovica je, imam osjećaj, preživjela i strožije sudove, kao nešto što vrijedi. Vrijedi li to, moj Franjo? Ne promoviram se, ne šaljem shrpljene pjesme izdavačima, nemam love za knjigu...

    A tvoja poezija kvalitetni je i vrijedni bastrad ispovijednog, ironičnog, društveno angažirano, negulovskog, može se svakako reči.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čuj, nemoj se previše zamarati time kakav je sud tvojih komentatora na blogu, jednostavno radi i dalje ono što voliš. Piši. Budeš li smatrao kako imaš koncentraciju kvalitetnih radova pošalji to pokojem nakladniku na uvid, pa zašto ne? Da, potraga za identitetima, tako bukvalna kakvom si je prikazao, nešto je što sam i sam činio svojevremeno. Nepotrebno, gubitak vremena. Kao što sam ti i tamo napisao, jednostavno konzumiraj Svena kao Svena, ne kao nekoga iza koga se krije N. N. Sorkač na nekim nerazumljivostima u ovom komentaru, još se zagrijavam. I kao što rekoh, samo piši i dalje. To ti čini veliko zadovoljstvo i u tom saznanju uživaj.

    OdgovoriIzbriši