utorak, 9. listopada 2012.

NOVA VRSTA


   Svim Nagulovima svijeta!




Ti nisi Naš, ti si Makedonac, zato voliš grah!
Ili možda Bugarin?... čekaj, nemoj mi reći!
Ti si Srbin, zar ne?
Ti si Srbin kojem su roditelji promijenili ime
kako bi kasnije mogao glumiti
da si jedan od Nas!
Fuj, žgadijo pravoslavna!
Očito nisu imali na umu da mi koji smo Svoji
znamo razabrati žito od kukolja – zato ti,
prijatelju moj (ne i brate moj),
tisuću i tristo godina
obitavamo na prostoru za koji se otimaju svi
u rasponu od Amerike do Mandžurije!
I Mađari, dakako!
Srbi pogotovo, ovi tvoji, ovi koji će umrijeti
od zavisti zato što nikako da izađu
na otvoreno more
osim kao turisti…
Znao sam odmah da ti nisi Naš
jer da jesi ne bi tako
o metodi koju je koristio ujak Niko
pri mom zapošljavanju,
živio on još najmanje
sto godina! 

Nema komentara:

Objavi komentar