srijeda, 17. siječnja 2018.

Moje malo gologuzo Sunce

2017., srpanjska natuknica

Štiteći te pred ljetnom najezdom nalickanih bjelokošuljaša
koristio sam se skupim pićima kakva
inače kupujem jedino u trgovini.
Zato što mi se učinilo da bismo se mogli zabavljati dulje
od filmske projekcije u osječkoj Uraniji, deset
do dvanaest mjeseci (koliko bih mogao prikrivati stanje
na tekućem računu).
Zato sam, ubrzavši postupak,
u svega nekoliko rundi
ostao švorc.
Otad ne nosim
crno. 

Broj komentara: 5:

  1. Eto, s vremena na vrijeme, da se i sam podsjetim te nekadašnje blogoležernosti, još od listopada 2007. i prve verzije ovoga bloga na platformi Blog.hr... dakle, priča koja počela prije jedanaest godina i koja je u biti završila krajem 2009. kada sam na onom mjestu izbrisao blog. Dakle, ovo dotaknem vrlo rijetko, čisto da se prisjetim sve te zafrkancije...

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobra stara vremena!
    Bit će ih još.

    OdgovoriIzbriši
  3. Samo ti piši i dalje.
    Nemoj odustati!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ako si osoba za koju pretpostavljam da jesi imam pitanjce: pa što sam onako otkantan s Fejsa? f.

    OdgovoriIzbriši